سيدي هاي صورتي

غريب توي غربت ، نگي چي شد محبت ؟ بگي ميگن ديوونست ، حرفهاش چه بچه گونست

من فكر ميكردم كه پايين ترين نمره كلاس ميشم واسه ميان ترم مدارالكتريكي ! ولي حالا كه نمره ها را زده ، من دومين نمره كلاس شدم ! ( من كه درسخون نيستم ! پس ببين بقيه ديگه چي بوده اند ! )

خاك تو سر ATI كه واسه Radeon 7000 ، لينوكس درايور نداره !

به آقا پسره قندعسل ، توي دانشگاه گفته بودم كه Code Rush را برام رايت كنه ، حالا كه آورده ميبينم كه روي سيدي صورتي رنگ ، رايت كرده !

مهدي جوكره هروقت كه سر كلاس مزه ميپرونه ! و حرف خنده دار ميزنه ، زودي به قسمتي كه ماها نشستيم نگاه ميكنه كه ببينه ما هم خنديده ايم يا نه !

يارو يه SMS س*ك.*س*ي ميزنه ساعت يك نصفه شب ، بعد فردا صبح توي دانشگاه عذرخواهي ميكنه كه اشتباهي واسه شما ارسال شده و اينا ! درحاليكه ميخواست مطمئن بشه كه خونده ام اش ! و عكس العملم را ببينه ! آخه چي بگم بهش ! اينها كي ميخوان عقلا» بالغ بشند ؟

فروشنده هه كه گفتش اينها ضدآب هستن و تضمين ميكنم و اينا ! كوو پس ؟ تضميني نشونش بدم كه بره سبزي فروشي بزنه !

معلمه واسه زبان تخصصي ، صدام كرد پاي تخته ! هنوز دو خط هم ننوشته بودم كه گفت برو بشين !! بعدش كه از دوستهام پرسيدم اين چه مرگش شد يهوويي ؟ گفتند آخه لباست هم تنگ بود هم كوتاه ! من لذت ميبرم از اين معلم هاي دين مدار !! ولي خداييش نه اونقدرها تنگ بود ! نه اونقدرها كوتاه ! خو حاليمه ! دانشگاهه و حراست و كوفت و سگ و اينا !! اين معلمه هم ديگه شورش را درآورده بوده !! شايد هم بچه هاي كلاس شورش را درآورده بوده اند و اون هم مجبور شده كه اينجوري قائله را خاتمه بده !

20 پاسخ to “سيدي هاي صورتي”

  1. فرشاد Says:

    همون گریه کن گریه قشنگه بهتره

    و همچنین زنده باد خروس

    برای بقیه نظر من فایده ای نداره

  2. mehrann Says:

    [img]hTtp://qsmile.com/qsimages/292.gif[/img]

  3. دفترخاطرات Says:

    يعني چه لباسي ممكنه پوشيده بوده باشي؟! [اسمايل تلويزيون]
    يعني اگه واقعا چشم هاي سرگردون بعضي آقايون روي تو زوم بشه احساسش نميكني؟
    نميدونم بگم خوش به حالت يا…! (اسمايل خاراندن سر)

  4. mehrann Says:

    دقیقآ
    واسه چی باید چشما رو تو زوم باشه ؟(اسمايل خاراندن سر)

  5. saeed Says:

    من نفهمیدم آخرش چیچی ضد آب بود ؟ سیدی ها یا آهنگ سیاوش قمیشی یا درایور لینوکس یا لباس تنگ و کوتاه ؟

  6. saeed Says:

    راستی خو درایور رو خودت با C بنوفیس . کار نداره که !

  7. underline Says:

    لذت میبرم که تمامی پسران ایران زمین سعی میکنند به وبلاگت سر بزن و حداقل یک نظری بدن D:
    دفعه اول بود به بلاگت اومدم ، موفق باشید …

  8. جاوید Says:

    كامنتهاي وبلاگ رو هم آخرش اضافه كن😀

  9. مهدي206 Says:

    من نمي دونم چرا از اين جور اتفاقها واسه تو پيش مياد؟!! ما هم مثلا 5 سال دانشگاه درس خونديم!!
    البته سي دي صورتي به شدت تاييد ميشه!! كار خوبي كرده اون پسره!!

  10. clever Says:

    سلام آبجی … پسرها موجودات بسیار خری هستند … ولی می دونن چه مواقعی ادای خرهارو در بیارن … چه موقعی واقعا خر باشن … گرفتی چی میگم ؟

  11. (Elyas (Red-hat Says:

    گفتي نگاه پسرو از اين جور چيزا ياده كاراي پارسالمون تو مدرسه افتادم[img]http://i5.tinypic.com/4fvfcja.gif[/img]
    يه دختر خانومي داشت از جلوي مدرسمون رد ميشد بعد يكي از بچه ها يكم گنده بود(بش ميگيم گاو :دي) رو شير كرديم بره دنبالش
    آقا اين رفت دنبالش (مي دويد :دي) آقا نبوديد ببينيد اين دختره بيچاره چجوري مي دويد *يده تو خودش[img]http://i5.tinypic.com/4fvfcja.gif[/img]
    خلاصه اينكه وقتي به ياد اون روز ميوفتم حالم بد ميشه[img]http://i5.tinypic.com/4fvfcja.gif[/img]
    (تو نظرات پست زدماااااا:دي)[img]http://i5.tinypic.com/4fvfcja.gif[/img]
    موفق باشي[img]http://i15.tinypic.com/2i1d1co.gif[/img][img]http://i5.tinypic.com/4fvfcja.gif[/img]

  12. سهیل Says:

    سلام مژی
    دقیقا میدونم چی میگی چون خودم بارها دیدم پسرها چه مسخره بازی ای برا این دخترا در میارن.
    جنبه هم چیز خوبیه که خیلیا ندارن.

  13. ناشناس Says:

    فکر می کردی اینقدر کامنت داشته باشه یه مطلب مسخره ؟

  14. باز هم ناشناس Says:

    پسر ها نه تنها سر کلاس خیط بهت نگاه می کنند، بلکه تو وبلاگت هم تو رو خیط نگاه می کنند… تقریبا تا زمانی که شوهر کنی یا خفن پیر بشی!!

  15. بيتــــــا Says:

    مژگان جان سلام، من از آتروپاتگان یهو پریدم اینجا😀
    اونجا Bithiah هستم و بهت خوش آمد می گم. خوشحالم یه دختر برنامه نویس که مثل خودم علاقه منده پیدا شده.🙂 خیلی جالب و خوندنی می نویسی. راستش منو به یاد روزهای پرخاطره دانشجویی انداختی.
    شاد و موفق باشی جوووون😉

  16. علی Says:

    سلام من هم مثل بیتا خانم از آتروپاتگان اومدم
    در مورد استادت
    یه همچین اتفاقی واسه یکی از همکلاسیهام افتاد که یه استاد عوضی …
    من هم حالش رو گرفتم
    البته نه اونجور که دلم میخواست اما خوب …

    ببین اگه از دست اینجور کارای بعضی افراد مریض ناراحت میشی یه کم بیشتر به خودت نگاه کن
    قصد جسارت و توهین ندارم اما نظر دوستمون رو تقریبا تایید میکنم (تقریبا) که نوشت:
    clever Says:

    نوامبر 21st, 2006 at 2:11 pm
    سلام آبجی … پسرها موجودات بسیار خری هستند … ولی می دونن چه مواقعی ادای خرهارو در بیارن … چه موقعی واقعا خر باشن … گرفتی چی میگم ؟

    البته نه در مورد خر بودن پسرها
    مگه بین دخترها آدم مریض نیست؟
    ولی موقعش ( چه موقعی واقعا خر باشن )رو اینطور تعریف میکنم که در مقابل چه کسی

    شاید از دید شما بعضی مسایل اهمیتی نداشته باشه مثل همین تنگی و کوتاهی لباس
    اما بعضی ها از همین بی اهمیت ها نتایجی رو استنتاج میکنن که نباید

    مثل همون آقای معلم زبان تخصصی

    همیشه یادت باشه که با کی بده بستون داری تا دیگه واست سی دی صورتی رایت نکنه ای اس ام اس نزنه که بیای و اینجوری بنویسی

    مطمئن باش طرز رفتارت ، حرکاتت و لباست واسه هر کس یه معنی خاص میده و بر میگرده به نوع نگاه اون فرد به این مقولات

    موفق باشی

  17. یه یوزر از بیمس Says:

    سلام

    خوب خواستم وبلاگتون رو ببینم ، آخرین مطلبتون رو خوندم.
    خیلی جالبه من خودم دانشگاه یه رشته فنی خوندم که همه دانشجوها جنس ذکور بودن و از جاییکه چون دستی هم بر برنامه نویسی و کامپیوتر و … دارم همیشه به درخواست اطرافیان (از جمله دختر خانمهای همکار یا فامیل ) از سی دی هام کپی میزنم ولی تا بحال به رنگش توجه نکرده بودم که شاید یکی یه فکر دیگه بکنه. حالا که فکر میکنم هر رنگی استفاده کردم ، قرمز خوش رنگ ، بنفش ، سبز و شاید هم صورتی !

    موفق باشین

  18. امید Says:

    for Radeon 7000 check these links:
    http://ubuntuforums.org/tags/index.php/7000/
    http://ubuntuforums.org/search.php?searchid=10100541

    note that ubuntuforums and gentoo forums are two fantastic forums about linux, but you installed SUSE!! god damn you😀

  19. Amin Says:

    افکار بعضيها رشته افکارمو پاره کرد يادم رفت چی ميخواستم بگم.[اسمايل دفتر خاطرت].

  20. sefid Says:

    لول🙂 چقدر مصیبت چقدر تنگ نظری چقدر چیز :mrgreen:

پاسخی بگذارید

