سكوت

سكوت يعني هركسي بعد از انجام خدمتها و انجام همه وظايف خود ، سرانجام به فراسوي كارها ، به بلندترين قله تلاشهايش ميرسد
به جايي كه ديگر نه تلاشي وجود دارد و نه فريادي ؛ به جايي كه در سكوت خويش ، شكست ناپذير و جاودانه به همراه جهان به پختگي ميرسد.

پينوشت : اينرو هويجوري نوشتم كه يه چيز جديد نوشته باشم كه ربطي به اتفاقات ناخوشايند اين چند روز اخير نداشته باشه ! و ديگه همه چيز فراموش بشه .
مرسي.

9 پاسخ to “سكوت”

  1. Red-hat Says:

    :اشكه شوق:

  2. underline Says:

    اینو خودت گفتی یا از جایی نوشتی ؟

  3. سفید Says:

    جلل محلوق حیف که عصر امتحان دارم ! و وقت کم ! وگرنه برات یک جورنال در مورد سوسک و رابطه اون با سکوت مینوشتم ولی حالا که تا اینجا اومدم بگذار یک اشاره ای بکنم به اینکه یکی از عجایب خلقت همین سرو صدا نکردن سوسک و سه حرف مشترک س و ک است که معرب موئنث سوسک در حالات فرایند واجی پس و پیشی کلمات به صورت سکوت در آمده و البته این با کورسه هم ربط دارد ! که در این مقاله نمیگمجد و خود جای بسی تفکر دارد ! عجیبست نه ؟ مثلا به همین عکسی که زدی تنگ وبلاگت دقت کن پایه های صندلی را به بدن فرد مذکوره در اعماق خیالت پیوند بزن ببین که چگونه یک حشره ی شش پا خلق کردی !؟ مگر نه آنکه سوسک قهوه ای است ؟! چرا اینجا قهوه ای نیست ؟! چرا که عکس سیاه سفید است و کارنترست آن ایجاب کرده که سیاه بنماید !

    به هر حال من برم سوپرلتیومو بخونم !

  4. mojgan110 Says:

    سفيد ، قربونت برم ، حالت خوبه ؟

  5. سفید Says:

    خاله متشکرم از اینکه یک برگ نوین در تاریخ پیش از مهاجرات سوسکا زدی من واقعا تحت تاثیر حالت روحانی گفته های شما قرار گرفتم و باید اعتراف کنم که کم آوردم !

  6. saeed Says:

    سلام. از اینکه جوابمو دادین خیلی خیلی از شما سپاس گذاری می کنم. (حالتون از این جکله ها به هم نمی خوره ؟) خب . لینکتون هم یا کار نمی کنه یا من بلد نیستم دانلود کنم . باز هم تشکر می کنم از وقتی که گذاشتین و فسفری که سوزوندین.
    با تشکر جکسون

  7. mojgan110 Says:

    لينك سالمه
    دانلود كردن از RapidShare را يادبگيريد .

  8. علی Says:

    به خیال اینکه سر از پشت دریا های دات نت در بیاریم اومدیدم…
    وبلاگ جالبی دارید…. ولی کاش متدهای دات نت کمتر بود

  9. بيتــــــا Says:

    مژگان جان بدو که به یلدابازی_با تاخیر_ دعوت شدی(http://bita.blogtak.com/1903/post-1903.html).
    یالله منتظریم.😉

پاسخی بگذارید

