پاسخ حالت صفر !

چند روز پيش ، يه كيبورد از اين Slim ها كه دكمه هاشون مثل لپ تاپها هستش خريدم ، ولي غلط تايپيهام را خيلي زياد كرده . فكر كنم تقصير ناخن بلند هم ميتونه باشه ، انگار اين كيبوردها با ناخن بلند ، كانفليكت دارن ! بهرحال بين استفاده نكردن از اين كيبورد جديده و كوتاه كردن ناخن ، من گزينه دوم را انتخاب كردم.
———————————————
خيلي وقته كه ميخوام بگم Service Pack 1 به حجم 483 مگ ( فكر كنم! ) هم براي VS 2005 Team Edition اومده كه بريد سايت ميكروسافت ( خب بابا ! مايكروسافت) و بگيريدش ، يه كپي هم بفرسيتن واسه من !، ولي يادم ميره بگم ! ( فكر كنم الان گفتم !)
———————————————
پاسخ حالت صفر براي مدار RLC خطي تغييرپذير با زمان را حساب كنيد ! ناراحت نباشين ! از ميان ترم و كوييز و اينا ، هفت نمره اش را دارم ، يك نمره هم كه از پايان ترم بيارم و يك نمره هم تقلب كنم ، پاس ميشه ! شد نه نمره ؟ آهانده ! اون يه نمره هم با چاخان كردن استاد ميگيرم ديگه ! ( استاد_ جوان ، واسه نمره تيغيدن خوبه ! )
———————————————
قبل از اينكه از منبر بيام پايين ، بذار يه خطبه هم واسه دات نت بخونم :

راستش هنوز توي سي شارپ ، توي همون Console هستم ! ولي امروز ديگه حوصلم را سر برد و يك كم هم رفتم سراغ فرمهاي ويندوزش.
يه مثالي خواستم بنويسم كه مثلا محتواي هرچي TextBox روي فرم هستش را خالي كنه. اول اينجوري نوشتم :
kdimage.com

ولي فقط تا وقتي كه همه TextBox ها ، روي فرم اصلي بودند درست كار ميكرد ! ولي اگه چندتا تكست باسك هم توي يك GroupBox ميگذاشتم ، اونموقع اونها را پاك نميكرد .
واسه همين ، يك كمي به كدم ور رفتم تا درست شد. و يه تابع بازگشتي نوشتم واسه اين كار كه توي شكل مشخصه . و اين بود كشف امروز من !

12 پاسخ to “پاسخ حالت صفر !”

  1. clever Says:

    سلام آّبجی … میگم به لطف شما یه لغت جدید هم یاد گرفتیم .. Conflict .. البته من تا الان هرچی یاد گرفتم همینطوری بوده .. این طوری واقعا تو ذهن آدم موندگار میشه .. خیلی مخلصیم …

  2. مسعود Says:

    هر چقدر سعي مي كنم تفاوت اين دو قطعه كدي كه گذاشتي رو بفهمم به نتيجه نميرسم! يحتمل از فرط خستگي يادت رفته عكس تابع بازگشتي رو بذاري ( شايدم توهم و … بوده😀 ) در هر حال احتمالاً يه چيزي تو اين مايه ها قرار بوده باشه : http://tinypic.com/view/?pic=4bdun0h نه ؟!

  3. mojgan110 Says:

    تنكيو مستر غيبي.

    خوب شد يادآوري كردين …. آره ،‌ديشب خسته بودم و .. حواسم نبود.

    كد اصلاح شد .

  4. saeed Says:

    لینک این چیزه رو که می خوای از سایت بیلی جون دانلود کنی بفرست برام تا بدانلودمش !

  5. irqo Says:

    سلام
    خوشحال میشم به من هم سر بزنید

    آرشام پارسی

  6. F0ruD Says:

    فقط خواستم بگم حرفه ای خودتی و هفت جد و آبادت !!!!
    آخرش هم این که من آخر نفهمیدم تو با چه زبانی برنامه مینویسی:) من که رو آوردم به فارسی سلیس! خیلی راحتم باهاش. منتها نمیدونم چرا سلام دنیا !!!! ی ساده که مینویسم کامپایلرش جیغ میکشه :؟:

  7. F0ruD - Offline Says:

    راستی تابع بازگشتی اصولا مثل مار خوش خط و خاله! یهو میزندت.

  8. بيتــــــا Says:

    این پاسخ مدار حالت صفر مال مدارهای الکترونیکی بود دیگه مژگان، نه؟!… خیلی خوشحالم که هرچی بود دیگه الان نیست، یعنی نباید بخونم و برم امتحان بدم. خدا رو 100 مرتبه شکر.
    هنوز فرصت نکردم اون تقریبا 500 مگابایت رو دانلود کنم. اگه بگیرم حتما یاد مژی 110 هستم.😉
    کلا خطبه هات جالبه مژگان، باز هم برو بالای منبر، من یکی که قول میدم همش بیام پای منبرت و هرچی بگی گوش بدم و درصورت لزوم سینه بزنم و بگریم!
    قربون تو…

  9. بهروز راد Says:

    ابراز وجود از B.R
    بعضی از خانم ها بهتره پای منبر نیان، اگه اومدم بهتره به دلایل امنیتی «سینه» نزنن!D:

  10. بلا! Says:

    حالا اگر یه group توی یه group دیگه بود چی؟… فکر میکنم اگر تابعت رو recursive کنی که خودش رو صدا بزنه بهتر باشه…

  11. mojgan110 Says:

    @ Bala :

    Recursive ast digeh doost joon

    @ Haaj Behrooz:

    oon moghe har chi mikhaain, savaab konid

  12. بلا! Says:

    پوفف! پیرشدم دیگه! چشام ضعیف شده! الان دیدم فانکشن رو دوباره صدا کردی :سرخ:

پاسخی بگذارید

