آنچنان كه شايسته من است

نخواهم گذاشت در لحظه هايي از زندگي به خاطر کوچک ترين چيزها که بزرگ مي نمايند در چشمانم اشک بنشيند.
اشک ها براي غمهاي بزرگ و شاديهاي بزرگ است . پس نميگذارم بر زمين فرو چکند. نميگذارم پژمرده ام کنند . زيرا که در درخشاني چشمانم مي توانم زندگي را ببينم, من آن پرنده اي هستم که مي توانم به هرکجا که افتاب سايه گسترده است , پرواز کنم. ….! آنچنان که شايسته ي من است .
کسي چه مي داند بر سر آدم چه مي آيد ؟ چه ميدانيم زندگي با ما چه خواهد کرد؟ اگر که ندانسته زندگي کنيم آن خواهد شد که روزمرگي مي خواهد. ….!
_________________________________________
اين ترم دانشگاه هم تموم شد و حالا ميتونم يه چند وختي را بيام خونه پيش خانوداه ام و هرروز صبح برم مزار مادرم را بشورم كه حتما الان پر ار برف و يخ شده و باهم حرف بزنيم و عصرهم با داداشم بريم اون ور خيابون ! و اول از مغازه سمت راستيه چند كيلو شكلات بخريم و بعدش بريم طبقه پايينش و قليون بكشيم كه يك ترمه نكشيدم و بعدش همونجا بريم مغازه سنگ فروشيه و بازهم از اون انگشترسنگي ها بخرم ( بابا ارزونند ! هيژده تومانه ) و يه سر هم برم Benetton چند تا تاپ بخرم كه يه نفر پوشيده بود و خوشم اومده بود و يك كم هم شكمم براي سوپر استار تنگ شده ! و هم الان و هم بعدن كه تعطيلات عيد ميشه ، كلي غصه ميخورم كه آخه پاسپورتم چرا ييهويي گم شد و گفتند برو ارديبهشت بيا دوباره !

__________________________________________
دوتا مقاله كوچيك در سطح مبتدي هم آماده كرده ام : يكيشون درباره مفهوم polymorphism هستش و اينكه چطوري توي سي شارپ استفاده كنيم ازش كه قبلا نوشته بودم ولي تا حالا يادم رفته بود كه توي وفلاگ بذارمش و اون يكي هم آشنايي با Enumeration ها در سي شارپ هست و بررسي System.Enum كه ميتونيد اولي را از اينجا و دومي را از اينجا دانلود كنيد.
___________________________________________
تو را هم فكر ميكردم كه همه مشكلات زير سر خودته ! ولي بعد از اون ايميلي كه زدي متوجه شدم كه نبايد كينه اي از تو به دل داشته باشم ( واي ، چه نقشه هاي شومي كشيده بودم ! ) ، شايد با همون حدس و گماني كه توي ايميل برات زدم ، همه مشكلات زير سر خالي بنديهاي احتمالي هموني كه جفتمون اسم و فاميلش را ميدونيم بوده باشه ( من كه اصلا باهاش ديگه تماس نگرفتم در اين مورد ، بيخيال…) اصلن گور باباي همه ذهنها و فكرهايي كه بخوان ذره اي از لحظه هاي خوب ما را خراب كنند ، مگه آدم چقدر وقت و انرژي داره !! .

امروز (جمعه، شيشم بهمن) اينجا بودم ! همون خونه ي شهرستان كه كلي دردسر و اتلاف وقت و انرژي و اعصاب ! واسه خيلي هامون درست كرد …. اومدم توي مديريت وبلاگم و ديدم كه بازديدكننده اي هم از وبلاگ تو اومده وبلاگم ، مرسي كه لينكم توي وبلاگته و خدا را شكر كه اتفاقهايي كه پيش اومد باعث شد وبلاگهايي كه لينكم را به اون دليل حذف كردند را هم بهتر بشناسم ، ( بيخيال ! قرار بود فقط به چيزهاي خوب فكر كنيم ) از حسن نيتي كه نشون دادي ممنون هستم.

اومده بودم كه يك كم از لباسها و وسايلم را با خودم جمع كنم و ببرم ، بخاطر همون اتفاق خوبه كه توي ايميل بهت گفتم و سر فرصت هم براي همه دوستهام توي فروم ميگم ! ( شايد هم دوباره چمدون را برگردونم ، هنوز قطعي معلوم نيست)
ريختمشون توي اين چمدونه ….

12 پاسخ to “آنچنان كه شايسته من است”

  1. mojgan110 Says:

    Hello HolidayZZZzzz

    I am Coming

  2. saeed Says:

    و عمر همچنان در گذر است .

    (یکی نیست بگه وقتی حرفی برا گفتن نداری مریضی کامنت می زاری ؟)

  3. بيتــــــا Says:

    وااای مژگان چقدر دلت پره دختر. راستی…سلام.😀
    نمی نویسی، نمی نویسی، حالا که می نویسی چهار تا چهار تا؟
    راستی این Snap که توی وبلاگت فعاله خیلی عالیه ها.
    خیلی مرموز و در لفافه نوشتی کلا. بنابراین نظر بی نظر! فقط در مورد امتحانات و مقاله هایی که تهیه کردی: امیدوارم با نمره های خوب خوب همه رو پاس کرده باشی و در مقاله نویسی همت و پشتکارت رو همچنان حفط کنی و روز بروز پیشرفت کنی.
    همیشه شاد و موفق باشی دوست جون.:)

  4. Mohammad Says:

    میگم من تو این همه چی پیدا کردم الا تغییر اندازه فونت کامنت و از راسا به چپ کردن تایتل یه اسکرین شات میزاری ؟:)

  5. بيتــــــا Says:

    مژگان جان دوباره سلام. خیلی اتفاقی این آدرسها رو پیدا کردم درباره WordPress یه چیزهایی داره که فکر می کنم به درد بخوره. ببینش:
    http://www.quickonlinetips.com/archives/2007/01/update-manager-wordpress-plugin-check-plugins-versions/
    http://weblogtoolscollection.com/archives/category/wordpress-plugins/
    فعلا بدرووود🙂

  6. F0ruD - Fresh Says:

    چرا همه چی ریخته به هم؟ فونتها چپ به راست شده ولی بیا و ببین!
    یه دستی به سر و روی این بچت بکش! میگن مادرش بیخیاله!

  7. Sarin Says:

    پسندیده است!

  8. underline Says:

    ها
    تو بلاگ خودم جوابت رو دادم ولی گفتم اینجا هم جواب سوال که کرده بودی رو بدم تا دیگه این همه راه رو نکوبی بیای بلاگ من :دی
    اینا مخصوص وردپرس شخصی هست ( یعنی شما یک نسخه وردپرس رو هاست شخصیت نصب میکنی و این قالب ها را توش قرار میدی ) البته اگر پلان خودت را در این همین وردپرس دات کام هم ارتقاء بدی میتونی ازشون استفاده کنی .

  9. dataline Says:

    سلام
    خوبی؟
    جفدر گله داری از اینو اوون!
    عشق لباس داری حتما:دی

  10. sefid Says:

    lol delam barat shode ghade ye esmartiz ‹~› kojae dokhtar ‹.› namigi man bi to gham mikonam hamchon ghomri dar asemane barani migeryam ! HooGH ! Pishte !

  11. Some Body Says:

    خوش بگزره !

  12. ;-( Says:

    سلام مژگان!
    من از برنامه نویسی چیزی بارم نیست اتفاقی وبت و دیدم اما حرفات…
    خوشحالم که با تو آشنا شدم..اگه تونستی با من در تماس باش
    همین!

پاسخی بگذارید

