نون و پنير آورديم …

آقاي عزيز از ايران ، تهران ، شاتل ، آريا رسانه تدبير !! لطفا وخت خودتون را براي خوندن اين مطلب هدر نديد ، مخسي.

اگر زن هستي، عاشق باش در ميان همه مردان ، پدر شايسته فرزندانت را انتخاب كن. اين تو نيستي كه انتخاب ميكني ، اين خداي شكست ناپذير ، بي ترحم ، بي انتها و مذكر در توست كه انتخاب ميكند. همه وظايف خود را سرشار از تلخي و عشق و شجاعت به انجام برسان. همه تن خود را تسليم كن. آكنده باش از خون و شير . بگو اين كودك كه از سينه ي من شير مينوشد ، ناجيِ خداوند خواهد شد. همه خون و شير من از آنِ او باد.

ها… ؟ ها…؟ هوم؟ هي ؟ هاين ؟ چي ؟ اوه ! Wow ! آهاين … !

بايد زودتر از اينها خبر ميدادم ( بايد ؟؟!!) ولي كلي اتفاقهاي فرومي و غير فرومي و اينا توي اين مدت افتاد كه هي باعث شد گفتنش به تاخير بيفته كه خب اكسيوز مي ! ( تازه مگه اينجا خبرگزاريه كه هرچي ميشه فرتي بره روي آنتن ! )

البته خبرش زياد هم مهم نيست ، واسه همه تون دير يا زود پيش مياد !

هيچچي بابا ! حدودا يك ماه قبل ، يه حلقه رفت توي انگشتم تا فكر كنم كه كاملتر شده ام ! يعني كه معقود شدم ! خو عقد كردم ديگه !

When ؟ 23 دي … يه روزه اومدم معقود ! شدم و برگشتم ( آخه وسط امتحانام بود ها ) ، اونها هي عجله داشتند كه الان ايام محررم-صفر ميشه و فلان و بيسار و اينا ، من هم گفتم پس سفره را بچينيد كه من زودي بيام و برگردم !!! ( جزييات كاملترش را لازم نداريد ! كافيه همين !) هيچچي ديگه ! حالا امت مسلمين خيالشون راحت شد كه خطبه عقد بين مي و K1 فوران كرده و محرميت و اين حرفها

K1 كيه ؟ فارسيش ميشه كيوان ! يا همون آقاي همسر . شغلش ايمپورت / اكسپورته ، صنايع خونده ، ميگه اگه فرصت كنه ميخواد فوقش هم بگيره ولي من هنوز نفهميدم ادامه تحصيلش چه كمكي به شغلش ميكنه ! فهلا ريش مدل پروفوسول بالتازار ميزاره ولي هي يادم ميره كه بهش بگم نبايد اين مدلي بذاره ، توي محرم پيراهن تيره ميپوشه ، آدم آروم و كم نويزي هست ، دوستش دارم ، دوستم داره ، يه چيز مهمش هم اينه كه خواهر نداره و پس من هم خدارا شكر خواهر شوهر ندارم ! ( آخيشش..) ، چهار سال از خودم بزرگتره ( حالا بيابيد سن پرتقال فروش را ! ) ، دوست دوران راهنمايي و دبيرستانِ برادرم بوده و از همون موقع هي ميامد خونه مون تا حالا ! ،

درسم را هم نميدونم چي ميشه ! فهلا كه اين ترم را هم مزاحم همون خانواده اي كه پيششون بودم هستم … ترم كه تموم بشه ، ميشه تابستون و قرارمدار عروسي هم توي تابستونه ! اونوخت واسه ترم بعديم كه مهر ميشه نميدونم چي ميشه ! فقط ميدونم كه ديگه اينجا-بمون نيستم ! اگه يه تبصره اي چيزي به اسم تحصيل ور دل شوهر !! وجود داشته باشه كه خيلي خوب ميشه otherwise شايد چون چهار ترمش را خودنده ام بهم يه كارداني بدهند و تموم ! فهلا تحقيقات نكرده ام در اين مورد !

يه سقف بي رزون ، يه سقف پابرجا ، محكمتر از آهن
سقفي كه تنپوشِ هراس ما باشه، تو سردي شبها،لباس ما باشه
سقفي اندازه قلب من و تو ؛ واسه لمس تپش دلواپسي
براي شرم لطيف لحظه ها ؛ واسه پيچيدن بوي اطلسي
زير اين سقف با تو از گل ، از شب و ستاره ميگم
زندگيمو زير اين سقف با تو اندازه ميگيرم
سقفي براي عشق ؛ براي تو با من
سقفي اندازه قلب من و تو ، واسه لمس تپش دلواپسي
براي شرم لطيف آينه ها ، واسه پيچيدن بوي اطلسي

 

 

 

27 پاسخ to “نون و پنير آورديم …”

  1. گلادياتور Says:

    مباركه [img]hTtp://dingo.care2.com/c2c/emoticons//greenstars.gif[/img] [img]hTtp://kay.smiley.free.fr/images/6035.gif[/img] [img]hTtp://foolstown.com/sm/leb.gif[/img]

  2. saeed Says:

    خیلی خیلی مبارک باشه مژگان خانوم . ایشالله عروسی نوه هاتون !

  3. clever Says:

    مبارکت باشه آبجی ..

  4. .: Parham :. Says:

    تبریک عرض میشه، شدید! همین!

  5. رضا Says:

    مبارکه! پیر شی

  6. .: Parham :. Says:

    تبریک عرض میشه، شدید!
    همین!

  7. دانیال Says:

    رضا کیه؟ من بودم بابا

  8. .: Parham :. Says:

    تبریک عرض میشه، شدید!

    همین.

    راستی ظاهرا این کامنتینگ با FF مشکل داره!

  9. mojgan110 Says:

    مرسي از همه . ان شالا دامادي خودتون …

    @ Parham :

    مشكل نداره … فقط كامنتها قبل از نشون داده شدن بايد تاييد بشند ، .. مرسي.

  10. مهدی206 Says:

    مبارکه. با آرزوی خوشبختی واسه هر دو تا دون.

  11. محیا Says:

    ای ول🙂
    هزار تا تبریک !
    من شیرینی میخوام حالا :دی

  12. Mohammad Says:

    بسیار تبریک عرض میشود مجددا :d

  13. َعلی Says:

    مبارکه!

  14. سهیل Says:

    مبارک باشه https://mojgan110.wordpress.com/wp-includes/images/smilies/icon_smile.gif🙂

  15. بلا! Says:

    مبارکککککککک🙂 کف مرتب بزنید، :d

  16. 30naa Says:

    مبارک باشه
    به پای هم پیر شید

  17. Some Body Says:

    سفید بخت شی …
    رختا رو بده اون بشوره …

  18. mohsen Says:

    اوه اوه !
    پس دلیل این که به مفقودین پیوستی این بود …
    خوب به سلامتی انشالله که 200-300 سال در کنار هم باشین … !! و زندگیتون هرروز گرمتر از دیروز باشه ! :d

  19. شاهد Says:

    سلام مژگان
    یه مدت نبودی کجا بودی؟
    راستش من هنوزم مشکوکم به این که اصلا دختر باشی !!
    خوب چیکار کنم دیگه مکشوکم !
    مبارکه هوارتا !!

  20. غرغرو Says:

    تبريك.

  21. بيتــــــا Says:

    چی شنیدم؟ … نون و پنیر آوردند، دخمرمون و بردند؟! خیلی کلکی مژگان. از 23 دی معقود بودی و نم پس ندادی ناقلا؟!😀
    من دیدم لوگوی وبلاگت عشقولانه شده و یه کم همچین رئال به نظر می رسه، نگو بله رو هم گفتی.:)
    شیطون فکر نکردی اگه بیای خبر هم بدی کی دستش بهت میرسه که بخواد شیرینی طلب کنه؟!
    خیلی خیلی تبریک می گم. دختر ایشاءالله که سپیدبخت بشی با آقا کیوان.😉 فقط حیفه که درست رو رها کنی ها، مگه کم دانشجوی متاهل دور و برمون هست؟
    همیشه شاد و موفق و تندرست باشی.🙂

  22. حمیده Says:

    مبارکه خاله مژی …الهی که سفید بخت بشی ..الهی که به پای هم جوون بمونید …الهی که ..الهی که موفق باشی دیگه [img] https://mojgan110.wordpress.com/wp-includes/images/smilies/icon_wink.gif%5B/img%5D

  23. فرشاد Says:

    مبارکه

    ان شاالله به پای هم پیر شین

    پ . ن : حالا خوبه دوستت بیاد و یه وبلاگ بزنه از مراسم نامزدیت بگه :دی

  24. فرشاد Says:

    مبارکه

    ایشالله به پای هم پیر شین

    پ . ن : حالا خوبه دوستت بیاد یه وبلاگ بزنه از نامزدیت بگه و بگه داماد چجوری بود!؟ :دی

  25. الياس Says:

    اوه راستي من اينجا تبريك نگفته بودم[img]hTtp://dingo.care2.com/c2c/emoticons/shame.gif[/img]
    تبريك خيلي خيلي خيلي خيلي خيلي تبريك :دي

  26. سینا Says:

    سلام😀 مبارکه, چی میکشه بیچاره از دستت😀 تو سایتمم نرو یه وقت ویروسی میشی, با اینکه دل خوشی ازت ندارم ولی تبریک گفتن واجب هست.
    موفق باشی.

  27. بابک Says:

    به شوهرت تسلیت میگم خدا صبر جمیل عطا کنه انشالا شاید بتونه تا آخر عمر تحملت کنه

    تبریک میگم

پاسخی بگذارید

