تنبل !

خسته ام . كلن من وقتي بي حوصله يا خسته باشم آنلاين ميشم !

چند روزي هست كه هوس كردم مقاله واسه فرومهاي خارجكي نوشتن رو هم امتحان كنم !

چند روزي هست كه هوس كردم چيزي توي ويكيپديا بزارم !

چندروزي هست كه خبري از K1 كيوان توي وبلاگم ننوشته ام ! خب ننوشته ام ديگه ! همينه كه هست !

چند هفته اي هست كه كتاب Indy In Depth را يافته ام !

چند روزي هست كه كتاب Borland Enterprise Core Objects III را هم به لطف يك دوست متخصص در SEO پيدا كردم و به كمك يك دلفيست ! به آدرس دايركتوري كتابهاش رسيدم و دانلود شد !

ولي دريغ ! اصلن حسش نيست كه بخوام بخونمشون ! آخه فكرشو كه ميكنم ، ميبينم كه خب سه چهار ماه كه بيشتر از عمر درس خوندن من نمونده ! پس چه فايده ! ولي بعد دوباره با خودم ميگم نه بچه ! خر نشو ! بالاخره يه جوري ميشه و انتقالي رديف ميشه ! من هم از اين در و دهات راحت ميشم .، ميرم سر خونه زندگيم ! درسم  رو هم ادامه ميدم ! البته اينها از نوع انگيزه دادنهاي روانشاسناسانه !! بودش واسه انگيزه پيدا كردن براي خوندن اون دوتا كتاب !

چند روزي هست كه زدم به موزيك متال ! مثلا الان داره Whiskey in Jar رو ميخونه ! يادمه يه بار كه جين خوردم استفراغش كردم ! ولي با ويكسي مشكل نداشتم تا حالا !

چند روزي هست كه ميخوام برم توي سايت آمازون و ببينم كه آيا كتاب Mastering Delphi 2005 سيدي همراهش هست يا نه ! آخه اگه باشه اونوقت من از اون آقا دلفيسته دلگير ميشم كه ايبوكش رو برام آپولي نكرد ! حالا اگه شما رفتين آمازون ! اينو هم واسه من چك كنيد ! آفرين صد آفرين !  (خرگوش كوچولوي حرفه اي رو نميگما ! ايشون يك نفر ديگه هستند )

چند روزي هست كه ميخوام براي نندوك آفلاين بذارم و بگم نندوك جون ! چه مرگش شده وبلاگت ! حالا وبلاگ فداي سرت ! خودت حالت خوبه ؟ … ولي خب تا حالا تنبلي كردم و آف نذاشتم براش !

چند روزيه كه هروخت ميرم توي يه سايتي به خودم ميگم يادت باشه اين دفعه RSS ئش را رجيستر كنم ! ولي هرروز يادم ميره

چند روزيه كه اين ديفيديه كه توي درايو مونده رو دربيارم بذارم سرجاش ! ولي هروخت كه كامپيوتر رو خاموش ميكنم يادم ميافته كه اوهوه ! ديفيدي را درنياوردم !

چند روزه ميخوام بهتون ميگم يه چيزي براي دانلودهاي فايرفاسك هست به اسم Download Them All كه هوارتا امكانات داره ! خودتون سرچش كنيد ! ( آهان ! اينو بالاخره گفتم ! )

چند روزيه وختي از سرجام بلند ميشم ، چشمهام سياهي ميره !

چند روزي هم هست كه ميخوام اينها رو مرتب كنم ! اين مثلا يه روزگاري ميز مطالعه ي پسر آقاي صابخونه بوده ! فعلا كه به انباري من تبديل شده ! ولي قول ميدم امروز مرتبش كنم به خدا !

hisdesk_.JPG

همين ديگه ! پيشده ! من هم برم ميز مردم رو مرتب كنم !

4 پاسخ to “تنبل !”

  1. بیتــا Says:

    سلام دخمر شيطون. گفتي پيشده، من گربه نيستم ها:D اما به ياد اين جوك افتادم كه امروز خوندم يه جايي: «یه آقایي داشته نماز میخونده یهو یه گربه از جلوش رد میشه، میگه پیشم الله الرحیمه»😉
    مژي باور كن ارشد، اما شتلق صدا نكرد، آخه كاااش رياضي رو بيشتر خونده بودم و تست مي زدم،😦 زبانهاشو فكر مي كنم خيلي خوب زدم. حالا تا ببينيم چي پيش مياد، ولي واقعا براي امسال سرمايه گذاري نكرده بودم. از بس داداشي اصرار كرد منم گفتم روشو زمين نداخته باشم.:D
    چي شده كه تو هم مثل گاورمنتمون برنامه هات دراز مددته همه؟:D
    اين عسكه كه گذاشتي چيه؟ چرا اين تل رو نميذاري پشت در آشغالي بياد ببره؟ آخه دختر اينا جاش روي ميزه؟! يا ميز جاي اينجور كاراست؟! چي گفتم ها…:)
    اينDownload Them All كه مي گي كدوم Extenstion فايره؟ منظورت FlashGot نيست كه يه موقع؟؟
    بيتا پيشته ديگه، كامنت دوني من پر شد از بس حرفيدي (مژي مزدوج اينو گفت الان:D)
    خانوم من رفتم، باي باي.

  2. mojgan110 Says:

    جكه با مزه بود.

    نه ديگه Download Them All فرق فوكوله زياد ! خودشم رزيوم داره … اصلن جون ميده واسه دانلود كردن كل يك سايت …

  3. angoshtnama Says:

    بسم الله الرحمن الرحيم
    سلام
    من هيچي از نوشته هاتون متوجه نشدم .
    فكر كنم يه سالي طول بكشه كه ارتباط اين مسائل رو متوجه بشم .
    در پناه حق شاد باش و سلامت .

  4. Eris Says:

    سلام خانوم مژگان خيلي وقته مطالب بلاگتون رو دنبال ميكنم خواستم بگم براي سرگيجه اتون اگر كه مشكل كم خوني ندارين حتما به پزشك مراجعه كنيد .:دي
    در رابطه با مزدوج شدنتون هم با اين كه دير هستش ولي باز هم از صميم قلب روزگار خوش و مسرت بخشي رو براتون آرزو ميكنم
    موفق باشيد

پاسخی بگذارید

