اولين تاپيك سال 80 و شيش

هان ! برگشتم اينجا !!! تا برم مدرسه دوباره ! اينترنتش هم كه مجانيه ! من هم اينجا تهنا ! نتيجش اينكه دوباره وبلاگ آپديت ميكنيممم ، مقاله مينويسيممم ، توي دهن استكبار ميزنيممم ، Chameleon بازي ميكنيممم ، البته توي خونه خودمون هم اينترنته غيرمجاني پيدا ميشد ها ولي اونجا حس وبلاگ نوشتن و فروم بازي و اينا نيست ، كلن اين چيزها يه حس تهنايي بودن ميخواد كه اينجا به اندازه كافي دارم ولي اونجا نداشتم !فقط توي يه سايتي عضو شدم كه مشابه Last.fm هستش ولي براي كتابه  نه موزيك !

اين آقاي نامزد عقدي !!! هم كه گوربگور شده تا آواخر آوريل !! بيادش هم كه فرقي نميكنه ! من اينجام ،‌اون اونجا !!!(الانه كه آريارسانه تدبير كامنت بده دوباره !)

بالاخره من هم فيلم بابل را ديدم. قشنگ بود . هركي نديده بره ببينه ! چهار گوشه از دنيا ، دختري در ژاپن كه مادرش بخاطر افسردگي خودكشي كرده و دختره در جستجوي عشقي ست كه تنش را تسليمش كند ، چوپاني در مراكش كه در جستجوي تفنگي ست براي حمايت از خودش ، پرستار بچه اي در كاليفرينا كه خودش مكزيكي ست و جايي هم در مكزيك كه عروسي پسر همان پرستار در اونجاست و … كارگردانش هم همونه كه 21 گرم را ساخته بود قبلا . من از بابل نسبت به 21 گرم و Crash بيشتر خوشم اومد . اگرچه هنوز هم محبوبترين فيلمي كه ديدم همون Stealling Beauty هستش به كارگرداني برتولوچي . راستي فيلم محبوب شما چيه ؟

دوتا سفر نوروزي !! هم رفتم ! يكي شمال ، يكي جنوب ! هروخت كه ميخواستم وبلاگمو آپديت كنم و مطلب تازه هم نداشتم ، دوسه تا عكس از همونجاها ميذارم الكي كه بشه مطلب جديد !

4 پاسخ to “اولين تاپيك سال 80 و شيش”

  1. UnderLine Says:

    سلام
    میگم حالا زود نبود ؟ هنوز تا آخر فروردین مونده یکم این تعطیلات را بیشتر میکردن بد نبود ها :دی
    تویتر را هم تست کن خوب چیزیه ، شاد باشید …

  2. saeed Says:

    سلام

    عید شما هم مبارک . سال خوبی داشته باشید دوتایی !

  3. mojgan110 Says:

    يه دوست خيلي خوب هم توي كامنتش نوشته بود كه » بين خودمون بمونه !! » .. خب ديگه بين خودمون ميمانه ! پس كامنتت رو به همين دليل مرئي نكردم !!
    انشالا همه مشكلات هم زود زود حل بشه.
    بوس

  4. behnamparsa Says:

    خدا وکیلی از این مطالبی که نوشتی خودت سردر میاری!!!!!!! ببین از کجا شروع کردی و به کجا رسیدی . آرخش هم از فیل بابل سر در آوردی!!! آخرش هم گفتی که خودت کلافه شدی گفتی الکی مطلب جدید میدی🙂 . فکر می کنی تو دنیا دیگه کی بجز تو می تونه اینهمه مطلبه بی ربط تو چند سطر جا بده؟؟!!!!🙂 راستی درمورد فیلم بابل هم خواستم بگم که قبل از دیدن این جور فیلمها شناسنامه ات رو چک کن. چون فکر نکنم برای گروه سنی ت مناسب باشن!!!!:) و البته هیچ وقت بابل نمی تونه از Crash و Pulp Fiction سر تر باشه. بابا ناسلامتی Crash اسکار گرفته. تازه ایرونیا هم توش بازی کردن.
    با همه این حرفا من تو وبلاگم به سایتهای مختلفی که تو موضوعات متفاوت کار مکنن (قوی کارمی کنن) لینک دادم فکر کردم تو هم تو زمینه خودت بد نباشی اگر خواستی بیا به هم لینک بدیم.!!! من می تونم تو بلاگ رول بیارمت با هر اسمی که خواستی. طرفدارهای وبلاگ من اهل فیلم و موزیک و .. هستن اگه بفهمن که تو خودت یپا فیلمی فکر کنم براشون جالب باشه!!!!!!!:) درآخر هم باید بگم اگر خواستی این نظر بین خودمن باشه و اگر هم نخواستی نباشه!!! هرجور راحتی!
    بهنام

پاسخی بگذارید

