Flock … Twitter

تويتتر را از آندرلاين شنيدم اولين بار ، دومين بار هم توي تاپيكهايي كه بيتا زده بود ديدمش ! چه جالب ! آخه من هم مشابه همين ايده رو اجرا كرده بودم يك سال قبل ! يه تاپيك زدم و گفته بودم قبل از اينكه لاگين كني توي فروم ، داشتي چيكار ميكردي !؟!!! يادمه نندوك گفته بود كه داشته روزنامه شرق ميخونده و نوشته بوده كه يه آخونده اي مرده بوده ! مهدي اسپيرو هم گفته بود كه داشته ظرفهاي شام شب قبل رو ميشسته !
خب ديگه ! بنابراين كليه حقوق مادي سايت تويتتر رو بريزيد به حساب پس انداز ويژه ي من در بانك پارسيان !

مثلا من الان دارم وبلاگ مينويسم ! و كف پاي راستم رو به كمك انگشتهاي پاي چپم مي خارونم ! و آهنگ ركسانا از گروه پليس رو گوش ميكنم كه فكر كنم درمورد يه پسره اي بوده كه عاشق يه دختره اي شده كه شغلش فلان بوده ! فلان ديگه ! اي بابا ! همون خانه ريحانه و اينا !! آهنگشو كه با دايال آپ ، آپلود نميكنم براتون ! بنابراين متنش رو مثلا اينجا هم ميتونيد بخويند ! البته ميتونيد هم نخونيد !

عجب ! اصلن يادم رفت چي ميخواستم بگم ! ميخواستم بگم كه Flock هم باحاله ! ( البته توي وبلاگم كه ديگه مطالب HiTech و مقاله ها را نميذارم ، توي دوتا فروم ميذارمشون ! اين هم خواستم همونجا بذارم ولي سرچ كردم و ديدم كه قبلا معرفي شده ! واسه همين رسيدش به وبلاگ خودم !! ) عين FireFox است ! چون كلا اين هم Mozilla Based هستش . منوها و قيافه و ايناش هم مثل همونه ! حتي سرعتش و خيلي امكاناتش هم !!
يه چيزهاي داره كه خوشم مياد ! مثلا امكانات اديتور و لاگين به وبلاگهايي مثل وردپرس و بلاگر و .. رو داره ! يعني مستقيما از توي همين بروزر ميشه وبلاگت رو آپديت كني ! من الان همين كار رو كردم ! ميتوني از توي همين مستقيما به فليكر وصل بشي و عكس به اشتراك بذاري ، يا به يوتيوب و جاهاي ديگه از داخل همين بروزر مستقيم وصل بشي و اينا ، فيد ريدر خوش دستي هم داره ،  حالا دانلودش كن ! قول ميدم نميميري !

فلاك

10 پاسخ to “Flock … Twitter”

  1. Farid Hosein pour Says:

    سلام
    راستش من مدير پروژه هستم در ايران.مشكلي پيدا كردم با طول پروژه از نظر زماني!يكي از دوستان نرم افزار شما رو به من داد كه ميلادي به شمسي تبديل مي كنه و برعكس!
    خواستم اعلام كنم كه من از اين نرم افزار استفاده كردم و بسيار مشكل من را حل كرد.

  2. mojgan110 Says:

    مرسي
    لطف دارين شما

  3. clever Says:

    سلام آبجی ، کجایی ، نیستی ؟ من به نوبه ی خودم اعلام دلتنگی میکنم .!🙂

  4. mojgan110 Says:

    كامنت بالايي رو تاييد كردم تا آقاي فلاني ببينه كه چه دوستهاي مودبي داره ! همونهايي كه واسش قسم ميخورند و آقاي فلاني هم ميگه كه به صداقتشون هيچ شكي نداره ! نويسنده كامنت بالايي ، يكي از همونها بود !

  5. raha Says:

    سلام.
    وبلاگ جالبی دارید.
    من به طور اتفاقی آشنا شدم.برای پروژه پایان ترمم داشتم سرچ میکردم که یدفعه برنامه ofb شما را دیدم.
    باورم نمی شد .فکر میکردم این برنامه وجود نداره.
    آخه من هم تصمیم داشتم همین برنامه را بنویسم.جالب بود برام یه نفر زودتر این کار را کرده.
    موفق باشید.

  6. بیتــا Says:

    سلام مژگان عزيزم،
    كاش پست اون آدم بي تربيت رو كه اونقدر شجاعت نداره كه اسم و آدرس واقعيش رو بنويسه كانفرم نمي كردي…
    فيلم سرنوشت اميلي پولن رو ديدم. ممنون، چون خيلي جالب و متفاوت بود. مثل خودت!
    من دارم كم كم حالم خوب مي شه.;-)
    راستي بهت خيلي زياد و ويژه تبريك مي گم، خودت خوب مي دوني واسه چي.:-)
    الهي هميشه شاد و موفق باشي.

  7. mojgan110 Says:

    دنيا چقدر مضحك شده كه كسي كه خودش اسم و فاميلي نداره ، براي ديگران اسم و فاميل درست ميكنه …

  8. UnderLine Says:

    …….مرسي underline جان از كامنتت

    به دلايلي ( يعني كش پيدا نكردن پنير پيتزا ! ) ، كامنتتون رو ويرايش ميكنم …

    ولي مرسي ، خوندم و موافقم .

  9. حمید Says:

    سلام اگه میشه سورس برنامه عکس گیری از دسکتاپ را برام بفرستید ممنون می شم

  10. حمید Says:

    سلام
    از بابت فرستادن سورس از شما سپاسگزارم
    خییلی خوشحال شدم
    بازم ممنونم

پاسخی بگذارید

