اول ؛ كلمه بود

شب ، الان ساعت چنده ؟ نزديكهاي دو صبح.
اوه اين چيه روي لباسم ؟ هه ! يه مورچه سياه كوچولو ( بر وزن ماهي سياه كوچولو ! ) ، چيكارش كنم ؟ خيلي راحت با يه فشار انگشت ميشه كشتش ، ولي نوچ ! بلندش كردم گذاشتمش روي ميز ! برو خونه تون !

تقريبا دوماه از اين ترم مونده ! بعدش چي ميشه ؟ بعدش رو بعدن ميگند !

خواهرم ظاهرت را ، برادرم باطنت را …! ، عقايد نوكانتي ؟ ، گل هاي اطلسي صورتي ، چيچي قدغن ؟ آبي دريا غدقن ؟

برزخ شك و يقيق ! فعلا stay in ! خب خودت زبون نفهم هستي ! به من چه !

Becuase of you … Kelly Clarkson ، هوي كيوان ! من اينقدرها كه اين ميگه هم عاشقت نيستم ها ! ولي خببب ، پسر خوبي هستي و اينا ديگه !

Light Up The Web ! اوووووووه ! چه جالب ! مرسي دوست جون بخاطرش .

دشمني ؟ دشمني بخاطر حسادت ؟ عقده گشايي هاي زير هفت سال !

مزدور ؟ قيمت ؟ محل ؟ اسلام شهر ؟ شهر ري آيا ؟ . في چند هستش ؟ چند نفر لازم داري ؟ دو نفر ! چاقو ؟ اوه نه بابا ! سگ كشي كه نيست ! پس رديفه ؟ اوممم ، يه هفته قبلش تماس بگيرين ! خون بازي !

چي داري گوش ميكني ؟ Torn ! از كيه ؟ Natalie Imbruglia ! كي هست اين ؟ گوگل مرده مگه !

آموبلانس آژيركشان از خيابان عبور ميكند ، عابران سهمي برميدارند از مرگ .

كرك هلو 5.3

حالا با يه پستت حذف شدن قهر نكني ها ! پاشو بيا ! من هم بهشون گفتم كه تو فرق داري اندكي ! خودت هم توي موبايل همينو گفته بودي !

ديروز و امروز تهنا بودم ! خانمه و آقاهه رفته بودند سفر ! فردا ظهر برميگردند ! پووف ! ناهار فردا را هم بايد بپزم ! قليه ماهي خوبه ؟ اوممم .. خوبه .

صداي پارس كردن هاپو مياد ! از صداي واق واق سگها نميترسم ولي از صداي جيغ زدن گربه ها ميترسم خيلي. ديوانه كنندست جيغهاشون.

توي گردنم ميخاره ! شت ! همون مورچه هه بود ! نبايد بهش رحم ميكردم !

اين عكسه چيه ؟ همين الان گرفتمش ! پنجره ي خونه روبرويي !

teachYouTonight

10 پاسخ to “اول ؛ كلمه بود”

  1. بیتــا Says:

    اي مژگان شيطون تله گذاشتي اينجا؟
    خب معلومه من اولم ديگه😀
    چه پست قاراشميش و جالبيه اين پستت.
    تو كجايي اصلا معلوم هست؟
    كي پستش پاك شده؟
    از صداي گربه ها نترس، نداي تولده اكثرا!
    _منم سعي كردم مث پست خودت قاراشميش كامنت بنويسم، ببخشيد اگه خوب نشد:D_

  2. mojgan110 Says:

    هوممم ! ايول اولين كامنتو گذاشتي !
    تا الان بيدار بودي !
    شب بخير ، من لالا دارم.

  3. moryabdi Says:

    !!! !!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    سر کاریه؟

  4. mojgan110 Says:

    هان
    نه بابا ! سركاري نيس !
    البته بعضي جمله هاش ، خطاب به افراد خاصيه كه خب بقيه نميگيرند
    ولي بعضيهاش هم معني داره ! دقت كنيد !

    راستي ساييتون واسه من مسدوده !

  5. آفتابگردان Says:

    سلام

    من با وبلاگ نويسان ورد پرس اشنا نيستم. خودم باركشي كردم اومدم اينجا. اين پستت بهم حسابي چسپيد.
    تو خونه روبرو ترس نيست. تو خونه روبر يكي فكر ميكنه كي فرصت ميكنه سهام عدالت رو پر كنه. بد نيست فكر كنم اونجا يه گله گوسفند زندگي ميكنند كه فشرده شدند توي چندتا كه فكر نكنم بيشتر از چهار نفر باشند. تو اون خونه كسي نمي دونه من اينجا دارم كامنت ميذارم… ها… نه نه نه شايد بدونه…. خب بدونه …

  6. Mohammad Says:

    حالا کدوم برادر باطنش را؟😀

  7. Mohammad.Mnt Says:

    مزخرف تر از این پست هم می تونی بزنی ؟

  8. mojgan110 Says:

    دهه ! آقاي Mnt ، اصفهاني ها كه بايد خوش ذوق باشند در زمينه ادبيات ! عجب !

    حالا حتما بايد بگم اين مدل پست ، تلفيق يكي از داستانهاي نادر ابراهيمي بود با ايده ي خودم !

    يه خبر بد ! بهتره به اين سبك عادت كنيد ! چون پست بعديم هم همين مدلي ميخوام بنويسم ! دهه ! تازه داره خوشم مياد !

  9. tirgas Says:

    سلام به مژگان خانم عزيز يا همون……… خودمون.
    خب اولين باريه كه دارم از وبلاگتون بازديد به عمل ميارم (چه جمله‌بندي مزخرفي شد!)
    راستش من كه با اين پستت خيلي حال كردم، چون كلا از آدماي يه كم خل و چل خوشم مياد چون خودم هم يكي از اونام. (ناراحت كه نشدي؟!)
    ممنون ،من بازم سر ميزنم.

  10. Mohammad.Mnt Says:

    درسته که برای خلاق بودن باید متفاوت بود ولی این پستتون واقعا» سطح پایین بود😦

پاسخی بگذارید

