Fast Points of View

 بوي نون داغ و تازه كه توي ماشين ميپيچه
يه ليوان چايي رو با يك حبه قند خوردن .
تمر هندي را با نمك خوردن !
رب انار را خالي خالي خوردن !

سلام عزيزم ، بلندتر صحبت كن صدات ضعيفه ، … امروز هرچي تماس گرفتم موبايلت خاموش بود … ميبينمت به زودي … ميبوسمت ، …مواظب خودت باش ، خدافظ ، تو هم همين طور ، خدافظ… ( زهر مار و عزيزم ! چقدر از اين عزيزم گفتنهاي كليشه اي بدم مياد ! )

اوريانا فالاچي !

نادر ابراهيمي بيمار است ، دعايش كنيد.

تيشرتهاي نيما بهنود را ديده ايد ؟ يكيشون را هم بهرام رادان در جشنواره فجر پوشيده بود.

كامران نجف زاده مزخرفتره يا فرزاد حسيني ؟ من ميگم كامران !
بنيامين مزخفرتره يا آرش ؟ هر دو گزينه صحيح است !

ماكاروني پيچ پيچي با كالباس با سس ، خوشمزه ميشه درست كنيد.

يكي از استادهامون ديشب SMS زد ! فردا بايد برم پيشش ! هيچچي بابا فكر بد نكنيد ! دوباره مقاله نوشته و دوباره ميخواد بذارتش توي Elsevier و دوباره ميخواد من تصحيحش كنم از لغت و گرامر و اينا .  اين دفه ميخوام بهش بگم خسيس اسم منو هم بذار توش ديگه ! نميميري كه ! (‌آخه دفه قبل ، باهاش ساختمان گسسته داشتم در عوضش چهار نمره بهم رشوه داده بود ! )

نيم رخهاي دونفر خيلي بدفرمه ! يكيش آنجلينا جوليه ، اون يكي هم محسن نامجو !

19 پاسخ to “Fast Points of View”

  1. رهی Says:

    salam dooste man(age begam doshmane man ke dochare azaabe shoma misham)
    com and see my blog and say somthin der

    dar morede nammjoo ba nazare tmovafegham . vali anjelina..? delet miad?!!!lo0o0l

  2. vl Says:

    شنیدم از فرومهای مختلف اخراجت کردن هم اتروپاتگان هم برنامه نویس……درست میگن ؟ هومو س…ش..و…….ل هم که شدی…….وای…..

  3. mojgan110 Says:

    Error Raised
    Wrong Person
    !!

  4. tirgas Says:

    سلام آبجي مژگان.
    حالت خوبه؟!
    اينا كه نوشتي يعني چي؟ منظورت از نيم‌رخ 2 نفره؟
    در كل حالي برديم.

  5. mojgan110 Says:

    عجب !

    خب پاراگراف اول ، يك سري تجربه هاي شكمي هست !
    پاراگراف دوم ، بخشي از گفتگوي تلفني با آقاي نامزد هست احتمالا احيانا همون روزي كه اين پست را نوشتم انجام شده بوده و توي ذهنم بوده ( آره ديگه ! )

    پارگافهاي سوم تا ششم كه كامللا واضحه

    پاراگراف هفتم كه دستور آشپزيه ديگه !

    پاراگفراي هشتم و نهم هم كامل تابلوئه !

    اينا رو خودتون بايد بگيريد ! نه اينكه من بخوام توضيح بدم ! عجب !

  6. tirgas Says:

    من فقط پاراگراف اخرش رو نگرفتم و فقط هم همون رو پرسيده بودم.

  7. mojgan110 Says:

    اوكي ، قهر نكن حالا !

  8. بابک Says:

    سلام خواهر

    این کامنت بالا را جواب بده دیگه ، راست میگه اخراجت کردن ، کی جرات کرده

    بگو حالشو بگیرم ؛

    راستی اومدی نمایشگاه کتاب ، به غرفه انتشارات ناقوس یه سری بزن

    چنتا کتاب چاپ کردیم درباره برنامه نویسی دات نت …

    میدونم خودت استادی ولی حالا شاید دیدی کتابها را خوشت اومد

    راستی نام نویسنده ( کوروش مقدسی و ..)

    خدانگهدار

  9. mojgan110 Says:

    جواب vl را ؟
    دادم كه جوابشو ! همون Error Raised ! Wrong Person بود جوابش !

    در مورد درس و كتاب و اينا هم ، اي بابا ! از من گذشت !

  10. moryabdi Says:

    هر وقت میام وبلاگت خود درگیری پیدا میکنم!!

    یکم سعی کنی میتونی همین پست هات رو به نام شعر نو یا سیفید بچاپونی…

  11. bitab Says:

    به سلام مژي خانوم خودمون،
    بازم كه قاراشميش نوشتي كه، باشه عيب نداره من كه خوشم مياد. فقط امكانش هست كه خودمم هوس كنم و همينطوري بنويسم! _آخه بقول كي بود؟!_ تراوشات ناب ذهني من هم تا همين حد يا شايد حادتر از اين قاراشميشه! (چي گفتي بيتا با اين حرف زدنت😀 )
    راستي به پستت ربط نداره، اما اگه مي توني شبهاي جمعه برنامه «باز هم زندگي» رو ببين. حدود ساعت 11:15 شب با اجراي اون كارگردان همسران و خانه سبز بود، بيژن بيرنگ از شبكه 4 پخش مي شه. فعلا تنها برنامه اي هست كه از IR TV دوست دارم ببينم و يادم هست، چون با همه فرق مي كنه.
    خانوم خانوما من حواسم هست كه يه كم خشانت ورزيدي توي پستت نسبت به K1 ها. تازه اول راهيد. گناه كرده اومده سراغت و عزيزشي… اينا (بعلت مبهمي خودمو سانسور كردم :D)
    ضمنا گزينه هاي آرش و حسني و … رو هم من تصحيح كردم. نمره ات بيست شد عزيزم.;)
    فعلا خيلي حرف زدم. پس: Bid adieu to Mojgan110🙂

  12. یاشار Says:

    من تا حالا تو وبلاگت نیومده بودم مژگان خانم. امروز این نوشته لینک تو امضاتو دیدم و خیلی اتفاقی روش کلیک کردم:

    «اين وبلاگمه ، ميگن بعد از وفات هم اينجا آپديت ميشه !»

    به هر حال وبلاگ جالبی داری. موفق باشی.

  13. بیتــا Says:

    مژگان مي دوني چيه؟ الان ديدم نوشتي مياي اينجوري شدم: «:-o» حتي لاگين نكردم ببينم چي به چيه… صاف اومدم اينجا بهت بگم كه چقدر ذوق زده شدم از خودندن اين خبر!
    فكر نكنم بدوني كه من بايد از راه دور بيام. خيلي دوست داشتم كه همه چي جور شه و بتونم حتما بيام، اما الان ديگه از خدامه! نهايت سعيم رو مي كنم كه بيام و ببينمت. دعا كن بشه.😉
    راستي كرايه آژانسي كه اون شب دادي تا برسي به وبلاگ من چقدر شد؟ بگو اگه اومدم بدونم بايد دسته چك بيارم همرام يا يه تراول كافيه. (ارزون حساب كن مشتري شيم آبجي😀 )

  14. mojgan110 Says:

    سيزده تا كامنت بود
    اينو هم خودم بذارم كه از نحسي دربياد

    هاين

  15. دفترخاطرات Says:

    من؟ مريم حيدرزاده؟! چه شباهت هولناكي! :دي
    در ضمن من عاشق اينجور پست ها هستم. مثل اينكه از هر گوشه زندگي يه ناخونك ميزني و در ميري! در مورد نيم رخ نامجو هم بگم كه صداش هم چنگي به دل نميزنه. بعضي آدمها ييهو معروف ميكنن كاريش هم نميشه كرد.

  16. tirgas Says:

    در مورد نامجو تا حد زيادي باهات موافقم، يعني از وقتي كه آلبوم دموندش رو شنيدم نظرم ازش برگشت.

  17. ستوده Says:

    ساختمان داده که سهله، من واسه ریاضیات مهندسی هم چنین کاری نکردم

  18. ستوده Says:

    متوجه شدی که هم رشته ای هستیم؟
    اگه دوست داشتی تبادل لینک.

  19. mojgan110 Says:

    باشه
    بلینک !

پاسخی بگذارید

