اين هم از من ! … فعلا .. تا بعد .. شايد

Hi.
يه مدتي نيستم كه چندتايي دليل داره.
دليل هاي ديگه هم در ادامه ي اين تاپيكه ! يعني تكميل اونه ! كه دليل اصليه !

چون حوصله نميكنيد اون تاپيكو بخونيد ، يك قسمتش رو ميذارم همينجا كه متوجه بشيد ، ميبينيد چه زود گذشت ! اين ترم هم گذشت و موعد اون اتفاقي كه گفته بودم رسيده :

فهلا كه اين ترم را هم مزاحم همون خانواده اي كه پيششون بودم هستم … ترم كه تموم بشه ، ميشه تابستون و قرارمدار عروسي هم توي تابستونه ! اونوخت واسه ترم بعديم كه مهر ميشه نميدونم چي ميشه ! فقط ميدونم كه ديگه اينجا-بمون نيستم

بعدش هم پرواااز ! و يك مسافرته از نوع Honey Sun ( شايدم Moon) به ي كشوري! ، -بعدش ميريم يك جاي ديگه براي زندگي كه ايران نيست ، كجاش رو بعدن كه بيام ميفهميد ( هم خودم ميگم، هم آيپي آدرس ) … من هيچ كاره ام ! من فقط هي چمدونها رو پر و خالي ميكنم ! كشورش به كيوان بستگي داره كه براي كجا بتونه كارهاشو رديف كنه…

باشه بابا ! هرجا رفتيم ، عكسهاشو بعدن ميذارم اينجا ،

همين ديگه ! آهان ، يكي دوتا عكس هم بذارم كه اين مدت حوسله تون سر نره !

هه هه ! نتايج عكاسي از كمدآقاي برادر !

classic.jpg

هه هه ! توي اين عكس هم به كمك اون آدامسه خواستم تضاد درست كنم !اون يكي عكسه هم كه خودش تضاده

whereisgod.jpg

youberelax.jpg

آخي نازي ! چه استاد خوبي بود استاد درس مدارمنطقي ! پايين برگه هاي امتحان هم هميشه يك كاريكاتور از
Glasberegen چاپ ميكرد كه جلسه امتحان رو شاد و خندان ترك كنيم .

logicldesign.jpg

اين هم ميدون وليعصر گرفتم ، يك كم پايين تر از مجتمع ايرانيان …مردم كليه شون رو ميفروشن كه نون و گوشت بخرند.

extremepoverty.jpg

خب ديگه ! تموم شد ! خوردن يك ليوان شير در شب و استفاده از نخ دندان رو فراموش نكنيد ! اسم و فاميل هم كمتر بازي كنيد كه بعدن شرمنده ي دوستهاتون نشيد ، توي موهاي بقيه آدامس نچسبونيد ، به فكر فيش SMS هاتون هم باشيد ، كمتر قوز كنيد روبروي مانيتور و بيشتر ورزش كنيد ، توي اين هواي گرم حداقل يه اسپري 3000 توماني بذاريد توي كيفتون ! كامنتهاي بي ادبي نگذاريد كه ادب شما ، نشانه ارزش و شخصيت شما و دوستانتان است . توي رستورانها هم كباب كوبيده نخوريد ! ضمنا Pepsi هم مزش بهتره از Coca هه !

فعلا باي تا هروخت كه دوباربيام كه ميشه وسطهاي تابستون .

8 پاسخ to “اين هم از من ! … فعلا .. تا بعد .. شايد”

  1. mojgan110 Says:

    بعدن كه اومدم ، كامنتها رو نمايش ميدم
    باباي

  2. شفید ! Says:

    کاشکی ما هم پول داشتیم آدم ماس ریلکس میخوردیم ! :d !!!

  3. بیتــا Says:

    مژگان خيلي دلم برات تنگ مي شه، اما منتظرت مي مونم تا بيايي.
    اميدوارم هر كجا كه هستي و ميري در كنار كساني كه دوستشون داري بهترين لحظات رو سپري كني و هميشه شاد و خوشبخت، پرانرژي و فعال و سالم و سرحال باشي.
    ماچ و بوسه هاي صدادار منو بپذير.🙂

  4. hamid Says:

    دلم برات تنگ میشه
    خداحافظ به امید دیدار همین جا

  5. UnderLine Says:

    فرار مغز ها که میگن همینه دیگه🙂

  6. hamid Says:

    پاشو گمشو بیا دیگه….
    هی خودشو لو میکنه …

  7. رهی Says:

    لوووووس
    من تازه بعد امتحانا می خواستم بیام بخونم / به لینکم مطالبتو
    تا بعد امتحانا انش الاه

  8. رهی Says:

    جدا اون پیام های بهداشتیه تا حالا که وسط تابستوونه خیلی به دردم خورد.
    گفتم یه تشکر شیک و اخلاقی بکنم برم

پاسخی بگذارید

