WILD AT HEART

بعدش جفتمون سیگار کشیدیم ولی هیچ کدوم هم حال نداشتیم بریم زیرسیگاری بیاریم ….

این از دیشب مونده …

wildatheart.jpg

35 پاسخ to “WILD AT HEART”

  1. uSef Says:

    wow Sigar Wow jaye Man Khalii
    Shoma aZ chi aX nemigiri Onvaghtt???lol

  2. بهروز Says:

    توو وبلاگم دیدم REFERER از وبلاگت دارم اومدم دیدم اوووووووووو لینکیدی😀
    دستت مرسی.
    البته من میدونم که تو انتظار همچنین کاری رو از من نداری😀 خودت میدونی چرا!😉

  3. بیتــا Says:

    سلام؛
    پست مختصر، مفيد و جالبي بود مژگان، بهت نمي گم چيه، اما اميدوارم برداشتم درست و بجا باشه.
    دوست داشتم اونجا دو كلمه جواب پيغامم رو ميدادي دختر خوب…🙂

  4. ستوده Says:

    اصولا سیگار چیز بدیه. حالا جفتی یا تکی.

  5. mojgan110 Says:

    فقط بیتا باهوشه !

  6. بیتــا Says:

    مزگان چه مي كني دختر؟ 3 تا كامنت پشت سر هم به فاصله 1 دقيقه گذاشته بودي كه!😀
    باشه قبول، مستقيم جواب نده مادام. خوشم مياد كه جوابات هم Action و Practical هست!!😉
    اون جوجه طلاييه چند روز بعد از اينكه از پيششون برگشتم مرد.😦 اما راست گفتي، خودمم حدس زده بودم كه داداشم بالاخره هوس دردسر كرده بيده بود!
    راستي مي دونستي لينكي كه سمت راست وبلاگت به من گذاشتي مال اون وبلاگ قديميمه (بلاگ تك) كه 6 ماه پيش تركش كردم؟ اگه اينو مي دونستي مطمئنم اينو نمي دوني كه من هوار بار تا حالا مي خواستم يادت بندازم درستش كني و هِي يادم رفته.😀
    دعا كن همت كنم و مثل بچه آدم بشينم درس بخونم، فعلا جز اين چاره اي نيست…
    oh! راستي عليك سلام، هِ…ي ي ي! روزگار مي گذرانيم… مثل هميشه!😀
    تو چطوري عزيز دل من؟🙂
    امضاء: عمه بيتــــاي آتي!

  7. mojgan110 Says:

    😀

  8. بیتــا Says:

    😀 وقتي ديدم نوشتي «فقط بيتا باهوشه!» خوش خوشانم شد كه درست فهميدم! نمي دونم چرا، اما برگشتم يه بار ديگه پستت رو خوندم، مي دوني از كدوم بخشش بيشتر خوشم مياد و معناش رو _بازم اميدوارم درست و بجا_ خوب مي فهمم؟ اينجا: ««این» از دیشب مونده …» فكر مي كنم منظورم رو خوب متوجه بشي.😉
    راستي بابت اون ور (چشمك مي زنيم!) ازت ممنونم كه داري برمي گردي…
    ببينم تو چرا پست جديد نمي فرستي مادام؟ مگه نمي بيني من هر روز اينجا پلاسم؟😀

  9. mojgan110 Says:

    خو پستم نمیاد !
    خودت پست بزن !😀

  10. محیا Says:

    اومدی بلاخره🙂
    فکر کردم بی خیال وبلاگ و اینا شدی .
    راستی برای همیشه رفتی اون ور دنیا ؟

  11. حمید Says:

    آقا جان معنی نداره من تصور کنم یک جفت زن و شوهر قراره توی لیوان بهپای هم پیر بشن البته با دیدن عکسِ فهمیدم درست گفتم یا نه؟!

    راستی مژگان دشتت درد نکنه معلومه دختر با وژدانی هشتی :))

  12. mojgan110 Says:

    سلام حمییییییییدددد….

    دامین جدید مبارک .😀

    نه ! غلط گفتی ! . شماها چقذه تخیلاتتون قویه ! دوتا دونه سیگار رو به دوتا آدم تشبیه کردی ؟
    WOW !

  13. mojgan110 Says:

    راستی دستم واسه چی درد نکنه ؟ بهت جایی کمک کردم و خودم یادم نیست ؟

    خب البته واضح و مبرهن هست که اینجانب برای رضای خداوند ، به بندگان او کمک مینمایم و اینا !

  14. Mohammad.Mnt Says:

    وبلاگت مثبته هجده شده !!!

  15. lukadium Says:

    سلام، چرا کم می نویسی؟

  16. mojgan110 Says:

    سلام
    موضوع خاصی پیش نیومده که بنویسم

  17. رهی Says:

    wild wild west

  18. mojgan110 Says:

    اوهوه !
    Salma Hayek !

  19. سماع Says:

    سلام
    از دیشب غذا مذا یا میوه یا …
    نمیدونم چرا اینقذه گرسنمه..
    میای…؟

  20. mojgan110 Says:

    ها ؟

    کجا ؟ وبلاگتون ؟

    اومدم ، اوممم… یادم باشه بذارمش توی لیست وبلاگهام ، وبلاگ خوبیه . تبریک

  21. hamid Says:

    آقا جان چرا گیر میدی !
    پا شدی اومدی وبلاگم دیگه این خودش حرکت موهومیه!!! :))

  22. mojgan110 Says:

    گفتی موهوم !
    یاد اکبرعبدی افتادم !

  23. انگار نه انگار Says:

    يك شب تا صبح دو نفري و بي‌حوصلگي و فقط دو ته سيگار…
    زمان ما امكانات بيشتري بود انگار!

  24. mojgan110 Says:

    خود خود خود حضرتش پیغام گذاشته ها !
    WOW !

    الان کلی مفتخر شدم ….

    درود بر پوریا و فکرهاش و حرفهاش و نوشته هاش .

  25. hamid Says:

    راستی مژگان حالت چطوره؟! دومین عوض کردم با لباش بازی میکنه فکر کردی من کم الکی هم نه خیر بنده زیاد الکیم :)))
    بعدش که بابا تو رو خدا من کمبود محبت دارم جلو جمع که نباید به داداشت بگی غلط کردی ؟؟؟!!!
    تازه خودت شمای من او یم :))
    خب !! شما مژگان wow چیه؟!! من فقط 3سال طول کشید lol رو معنیشو بفهمم تو بگو زود تر بفهمم اون یکی رو :))
    دیگه این که به جان مژگان من میخواستم وبلاگت رو بع لیستم اضافه کنم پسورد بلوگ نمیدونم چی چی رو یادم رفته به جان خودم یادم بیاد میزارم فعلا اینجوری سر کن فعلا :))

    در آخر باز تو مت خر شدی؟! آخه خواهر من چقدر برای رضای خدا یکم به خودت برس:))
    به امید دیدار اصلا یادم رفت واسه چی اوومدم

  26. hamid Says:

    نظر تکراری مشاهده شده؛ اگر چه به نظر میرسد شما این را قبلا گفته اید

    آبجی فحشش میدما این چرا اینجوری میکنه؟

  27. mojgan110 Says:

    خوبی ؟ نه واقعا !!!!

    من غلط بکنم که به کسی بگم غلط کردی ! من فقط به دو «نفر» میگم غلط کردی و گه خوردی و اینا که خودشون البته بهتر خبر دارن ! ( اینجا «نفر» واحد شمارش شتر هم میتونه باشه ! )
    من که بهت نگفتم غلط کردی ! گفتم غلط جواب دادی … یعنی حدست اشتباه بود …همین به خدااا

    حالا عجله نکن ! وخت زیاته ! من هم خیلی تنبل هستم توی لینک اضافه کردن .. یکی از دوستامو چندماه ظول کشید تا لینکشو اصلاح کنم …

    محبت رو هم هیچ وقت نخواه که از روی ترحم بهت بدن …

  28. hamid Says:

    ای بابا توبه !! چه حرفی زدم !!!
    حالا شما همجدی نگیر دیگه من ناراحتشدم …
    به داشتن دوستی مثل تو خوشبختم :))):دی

  29. mojgan110 Says:

    me 2

  30. توکای مقدس Says:

    آتلیه ای که من در آن هستم در طبقه 1- قرار گرفته (یک آتلیه هم در 2- داریم)، با احتساب طبقه همکف و 5 طبقه روی آن شاید بشه همان 7 طبقه ای که ادعا کردم

  31. mojgan110 Says:

    MY GOD !

    جناب آقای توکا !

    WOW !

    بسیار بسیار سپاسگزارم از کامنت و پاسختان.

    با آرزوی موفقیت روز افزون شما و گروه دوستان و همکارانتان

  32. سماع Says:

    سلام دوست ناادیده ی من
    با شعر
    ساعت سه…
    بروزم
    منتظر حضور سبز شما هستم…
    یا علی…

  33. soboone Says:

    به من هم سر بزنید

  34. سروش Says:

    و تو چه دانی که سیگار فیلتر قرمز چیست!

  35. mojgan110 Says:

    نیک میدانم!
    و تو چه میدانی گرس کشیدن پس از مشروب نوشیدن چیست و ادامه اش !!! چیست که آنرا نیز من نیک تجربه کرده ام !

    لول!

پاسخی بگذارید

