خانه دار !

هنوز حوصله نکردم مقاله ای که توی انجمن قولش رو داده بودم را آماده کنم ! Sorry !

فعلا یک کاریکاتور از سایت پرشین کارتون ( کلکسیونی از خوش ذوق ترین و خوش فکر ترین جوانهای هنرمند ایران ! ) ببینید !

mahnaz-yazdani18.jpg

امروز هم که یک شنبه است و تهطیل ! میخوایم بریم شنا توی استخر مجمتع مسکونی مون ، جاتون خالی !
estakhre.jpg

13 پاسخ to “خانه دار !”

  1. رهی Says:

    چه با کلاس. در ضمن من این کاریکاتوره رو نفهمیدم.
    شما هنوز یاد نگرفتی واسه مطلب طنز باید زیر نویس فارسی بزاری؟!

  2. mojgan110 Says:

    عنوان تاپیکمه دیگه
    خانه دار !

  3. mhmazidi Says:

    سلام مژگان خانم:
    باور كردنش سخته كه مژگان خانم به وبلاگ من سر زده .همان كه در توييتر اصلا جواب هيچكسي را نمي‌دهد.راستي ديگر از ان عكسهاي جالب خبری نيست.چرا؟
    در مورد فيس‌بوك.اين كه چرا حرف شما راگوش نمي‌كنن: خب من مثل خودشون خاكي هستم.اما شما -مژگان خانم- هستين و فقط بچه‌های فروم را تحويل مي‌گيريد.خب بنده خدا خوانندگان وبلاگ هم حق دارند. تا اونجايي هم كه از نوشته‌های شما در وبلاگتون و توييتر فهميدم حوصله موصله ندارين.راستي از بيتا خانم چه خبر دارين؟ هموني كه يه زماني توي توييتر شما رو به همه‌مون معرفي كرد

  4. کوهیار Says:

    سلام
    خوشا به حال شما كه تو مجتمعتون استخر دارين
    ما در خوابگاهمون سالن ورزش داريم و بوفه و سلماني و خياطي
    ولي وسعمان به استخر نرسيده
    برقرار باشيد

  5. کوهیار Says:

    راستي
    چه استخر قشنگي!

  6. mojgan110 Says:

    سلام
    کی ؟ من ؟ تویتر ؟ جواب نمیدم ! آخه اصلن بلد نیستم جواب بدم ! یعنی اصلن نمیدونم چطوری بقیه دارند به من ریپلای میکنن که حالا بخوام جواب هم بدم ! من از این تویتر فقط یه مستطیل بلدم که توی مینویسم و یک دکمه میزنم ! یعنی حوصله هم ندارم یاد بگیرم !

    عکس جالب ! کدوم عکس جالب !

    نه بابا ! اینها شایعست ! کدوم فروم ؟ کدوم تحویل ! کدوم کشک ! کدوم کارت سوخت ! کدوم شکنجه ! ما که هنوز شکنجه نکردیم که بفهمید شکنجه یعنی چه ! هان ؟ انگار یک کم غاطی شد !

    حوصله موصله که آره ! ندارم ! یعنی معمولا وقتی حوصله ندارم میام وب ! الان چندین ماهه که میخوام یه ایمیل جدید بسازم ، ولی هنوز حوصله نکردم حتی به عنوان آیدیش فکر کنم !

  7. mojgan110 Says:

    بیتایی هم … از اونوقت که دایال آپی شده کم پیدا شده .

  8. mojgan110 Says:

    @کوهیار

    آره Gym هم هست
    اتفاقا خودم از پایه های اونجام .

  9. بیتــا Says:

    به به مي بينم كه مژي خانوم كدبانو شده، رخت مي شوره و … اينا😀 سلام خانوم خانوما، چطوريايي؟ خدا رو شكر مي بينم كه از تنهايي در اومدي.
    oh، ديره اما Happy Holiday! اين درياچه مصنوعيه يا استخره مژگان؟! هر چي هست مهم اينه كه خوش به حالتون كه شيرجه مي زنيد توش.🙂
    راستي مخلصيم آقا دكتر مزيدي، ممنون كه سراغ گرفتيد. هموني كه مژگان گفت تصديق مي شه + اينكه 7-8 روزي رفته بودم سفر و عالم مجاز بالكل از بركت وجودمان بي بهره مانده بود!
    راستي سلام مژگان، خوش مي گذره؟😀

  10. فرهاد Says:

    سلام
    من آدرس شما رو از وبلاگ آقای مزیدی برداشتم
    مطالبت ساده و جالب هست
    خوشحال میشم یه سری هم به من بزنین

  11. lukadium Says:

    سلام ، اگه امکان داره passworde پست بالایی رو می خواستم😉

  12. mojgan110 Says:

    چشم

  13. soboone Says:

    سلام به وبلاگ من هم سر بزنید

پاسخی بگذارید

