چه خبر ؟

سلامم ، خوبین ؟

اوکی !

امروز یک خبر خوب به دستم رسید.

ماه آینده به شما هم میگم !

فعلا !

11 پاسخ to “چه خبر ؟”

  1. بیتا Says:

    سلام مژگان بلااااا!
    خوبی؟ منم بد نیستم… حالا که اینطور شد منم یه خبر مهم دارم که معلوم نیست اصلا بهت بگم! بیخود هم التماس نکن.😀
    شاد باشی عزیزم.🙂

  2. باران Says:

    چه آپ پرباری!

  3. M&M Says:

    سلام میگم شما که از فلورما راضی هستی اگه لاکورت استفاده کنی چی میشه؟

  4. mguitar Says:

    یه ماه نشده هنوز ؟

  5. فریدون Says:

    سلام.
    خوبی مژگان جان؟
    امیدوارم خوب و سرزنده باشی… ما که به یاد همه دوستانی که کوچکترین کمکی که به ما کردن هستیم… البته اون موقع ها ما چیزی نبودیم البته العان هم نیستیم… فقط شدیم یعنی رفتیم به فوق لیسانس و مدرس دانشگاه و یع چند خروار شرکت و اینا هم اداره میکنیم…
    با درگیری و کارها شاید ما رو یادت رفته باشه ولی ما به یاد و آرزومند خوشی و موفقیت همه هستیم…

  6. hamid amirsemsari Says:

    خوب مي نويسي – لينك شما رو تو سايت بهزاد نيساري ديدم

  7. حسين Says:

    نقل قول:البته اون موقع ها ما چیزی نبودیم البته العان هم نیستیم… فقط شدیم یعنی رفتیم به فوق لیسانس و مدرس دانشگاه و یع چند خروار شرکت و اینا هم اداره میکنیم…

    كي بوده كه ما خبر نداريم؟

  8. alireza Says:

    سلام
    وبلاگتونو دیدم. فکر کنم شما مهندس کامپیوتر هستید. یه مقدار اطلاعات راجع به برنامه نویسی می خواستم. اگه ممکنه راهنماییم کنین.
    متشکرم.

  9. mojgan110 Says:

    @ بیتا : اوی ! چرا لینک من توی بلاگ جدیدت نیست ؟ بزنم از وسط به هشت قسمت چهار تایی تبدیلت کنم ؟
    @ باران : دارایی و برازندگی !
    @ فریدون : ها ! سلام رییس ! موفق باشی .
    @ حمید : مرسی . سایتت اولش چه باحاله .
    @ حسین : از خودش بپرس !
    @ علیرضا : من غلط بکنم که مهندس باشم ! من نوکر ملت هستم !

  10. meysam Says:

    ?

  11. mojgan110 Says:

    خبر زیاده!
    یادم نیست اینجا منظورم کدومش بوده !
    لول!

پاسخی بگذارید

