ابراهیم نبوی

قبول نیست . به اسم سیدابراهیم نبوی تموم شد ولی من قبل از اون گفتم آخه.

شاهد هم دارم . یک روز قبل از اینکه اون مطلبش رو توی روزآنلاین بذاره من توی فروم گفته بودم . تاریخها رو که هست !

منظورم سال جمله سازی هاست …. مثلا امسال همه مسوولین باید با کلمات شکوفایی و نوآوری جمله سازی کنند … چندین نفر هم اتفاقا زر هایی زده اند …

به این میگن ریاکاری . ظاهر سازی . چیز مالی ! . التزام علمی .

حالا دیگه امسال قراره لابد سکه های تمام بهار آزادی طرح جدید ! رو با این عناوین اعطا کنند .. مثلا کشاورزان نوآور در زمینه کاشت سیب زمینی …. و لابد یک جایزه حج لاس وگاس هم به کامران نجف زاده به خاطر شکوفایی بیش اندازه ( در حد جر خوردن ! ) در نوآوری در خوراندن خبر به مردم پپه در ساعت هشت و نیم شب !

خاااااااااااااااک !

8 پاسخ to “ابراهیم نبوی”

  1. محسن Says:

    موافقم
    خودمم شاهد بودم.
    رفتی اونور داری حال می کنی نمیدونی ما اینجا چی میکشیم….

    دیروز تو تلویزیون دیدم ویزیر ارشاد رفته سبزوار در مورد خشکسالی صبحت میکنه و نظر میده.
    به قول تو خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاک

    اینم نوعی نوآوری هست که هر وزیری حرف(خالی بندی) نو جای وزیر دیگر بزنید

  2. دایی البرز Says:

    سلام مژی خوبی.کجایی پیدات نیست؟

  3. سماع Says:

    سلام
    خوبید ببخشید مزاحمتان میشم
    ولی ما نباید خون نجس خودمون رو کثیف کنیم.
    پپه و سگ خود از خر خرترشونن
    بعدشم خانوم این نصف حق ملتی است که مثل یابو علفی سر در آخور کردن
    یا علی….

  4. حضرت Says:

    e
    تو مگه هنوز زنده ای؟!

  5. فرود Says:

    پس بالاخره معلوم شد ابراهیم نبوی این نوشته ها رو از کجا کش میره🙂 راستی عیب نداره آخر سلام بدم؟؟؟

  6. rahi Says:

    sorry for finglish, wordpress fonte farsi bil mire.
    che khoob ke dobare caffe ro baz kardin
    dar morede kamrane najafnejad ham ye chi begam beram.
    man be shakhse agedar khiaboon bebinamesh mizanamesh
    dige nobareshe be khoda.
    martike mozallafo adam bayad begire…….estaghr forellah

  7. kamal Says:

    سلام
    وبلاگت بدک نیست خصوصا برا همه چیز عکس و کلا سند داری…

  8. mojgan110 Says:

    @ محسن : سلام !
    @ دایی : خودت کجایی ! آواتارت هنوز هم عکس همون گوصفندست ؟
    @سماع : چشم !
    @حضرت بحرینی : میگم هروخت احمدی نژاد فهمید هاله دورسرش نیست ، تو هم میفهمی حضرت نیستی و بحرینی هستی ! سلام ! چطوری خوبی ؟
    @ فرود : سلامممممممممممممممممم ! فرووووووووووووووود ! هنوز هم به کر و لال ها درس میدی !؟! خوبی ؟ خوش میگذره ؟ از زندگی مشترک راضی هستی ؟
    @ rahi : از طرف من هم یک لگد بین پاهاش ! بعد یک تف هم بنداز توی صورتش !
    @ Kamal : من از اعضای شبکه پالیزدار هستم ! واسه همه چی سند دارم !

پاسخی بگذارید

